.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبادلات ۸۰۰ میلیون دلاری مازندران با جهان
۲ میلیون تن کالا به ارزش بیش از ۸۱۰ میلیون دلار هفت ماه گذشته بین مازندران و کشور‌های جهان مبادله شده است.

به گزارش شمال نیوز،  علی یوسفی منش ناظر گمرکات مازندران با بیان اینکه تجارت خارجی مازندران با کشور‌های جهان در ۷ ماه گذشته افزایش داشته است، گفت: ۲ میلیون تن کالا به ارزش ۸۱۰ میلیون و ۷۹۶ هزار دلار در این مدت بین گمرکات مازندران و کشور‌های جهان مبادله شده است.

او افزود: مجموع کالا‌های مبادله شده بین گمرکات مازندران با سایر کشور‌های دنیا در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲ درصد از لحاظ وزنی و ۳۱ درصد از لحاظ ارزش افزایش داشته است.

ناظر گمرکات مازندران ادامه داد: از مجموع ۲ میلیون و ۱۶ هزار تن کالا‌های صادراتی و وارداتی، ۵۱۴ هزار و ۱۸ تن به ارزش ۱۵۷ میلیون و ۸۱۵ هزار دلار مربوط به صادرات بود که نسبت به مدت مشابه پارسال از لحاظ وزن ۲۲ درصد و از لحاظ ارزش ۴۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

یوسفی منش روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، عراق و افغانستان را پنج مقصد صادرات کالای مازندرانی اعلام کرد و گفت: سیمان، موادمعدنی، نفت سفید و خام، فرآورده‌های لبنی، چوب و اشیا چوبی، مواد پلاستیکی، فرآورده‌های خوراکی، کاغذ، فلزات معمولی و موادمعدنی از جمله کالا‌های صادراتی مازندران است.

او افزود: یک میلیون و ۵۰۲ هزار تن کالا به ارزش ۶۵۲ میلیون و ۹۸۱ هزار دلار نیز از گمرکات مازندران وارد کشور شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزن ۴ درصد کاهش و از لحاظ ارزش ۲۸ درصد افزایش داشت.

ناظر گمرکات مازندران جو و ذرت دامی، روغن‌های حیوانی و نباتی، گندم، کک نفتی، چوب، روغن پایه، کاغذ، ماشین آلات و محصولات شیمیایی را عمده کالا‌های وارداتی اعلام کرد و ادامه داد: روسیه، امارات متحده عربی، قزاقستان، ترکیه و ترکمنستان ۵ کشور مبدا واردات کالا به مازندران بودند.

یوسفی منش گفت: ۷۸ هزارو ۳۳ تن انواع کالا به ارزش ۸۶ میلیون و ۱۳۳ هزار دلار نیز در این مدن گمرکات مازندران ترانزیت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از صد درصد افزایش داشت.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.437 seconds.